Cu afacerile puternic afectate de pandemie, numeroși designeri români s-au văzut nevoiți să se adapteze la aceste vremuri. Nu mai fac rochii de seară pentru ocazii speciale, ci haine sport, măști, tricouri cu mesaje motivaționale, pijamale și nu numai.

Sunt, însă, și designeri care nu au mai putut să-și susțină angajații și au fost nevoiți să renunțe la afacerile lor. Românii sunt, însă, alături de antreprenorii locali. Potrivit unui studiu recent, la cumpărături ei aleg numeroase produse realizate în țara noastră.

Mihaela Gherlan, designer vestimentar: „Știu să cos, știu să fac ţipate, consider că orice designer ar trebui să știe să facă asta, dar eram puțin ruginită. Nu mai intrasem în atelier de ceva timp. Trebuie să te adaptezi în funcție de situație. Dacă intri în panică, nu prea rezolvi nimic. Adică, te blochezi și există șanse mari ca afacerea ta să piară într-un final.”

Sursa aici.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

We use cookies to improve your experience on our website. By browsing this website, you agree to use of cookies by this website.
Accept More info