Expediere si Livrare

Politica de return

Acceptam retururi in termen de 14 zile, incepand cu ziua in care comanda ta a fost livrata.

Ce optiuni de livrare sunt disponibile si care sunt costurile de transport?

Pentru produsele disponibile pentru achizitie imediata, poti alege dintre urmatoarele servicii de transport:

Timpul de livrare este estimat din momentul in care comanda este expediata, nu cand este plasata.

Daca produsul este disponibil in stoc, livrarea va dura 2-3 zile. Daca produsul nu este in stoc, livrarea poate dura aproximativ 6-7 zile.

Te rugam sa ne contactezi pentru mai multe informatii despre durata exacta a livrarii.

Serviciu de livrare Estimare de livrare din momentul expedierii
Standard GLS Romania: 1 zi lucratoare – 10 RON
Toate tarile europene: 1-2 zile lucratoare – vezi tabelul de mai jos
Zona < 2 kg < 3 kg < 5 kg < 10 kg
Zona 1 32 RON 46 RON 56 RON 63 RON
Zona 2 38 RON 60 RON 73 RON 84 RON
Zona 3 46 RON 75 RON 91 RON 104 RON
Zona 4 55 RON 90 RON 107 RON 124 RON
Zona 5 179 RON 248 RON 268 RON 335 RON

Zone de livrare

Zona Tari (zile lucratoare)
Zona 1 Ungaria (2)
Zona 2 Republica Ceha (3), Slovenia (3-4), Slovacia (2), Bulgaria (2), Serbia (3-4)
Zona 3 Polonia (3), Germania (4), Elvetia (4), Belgia (4), Olanda (4), Luxemburg (4), Liechtenstein (4), Austria (3), Italia (4-5), Croatia (3)
Zona 4 Danemarca (5), Franta (6), Marea Britanie (6), Irlanda (6-7), Vatican (4-5), Monaco (5), Portugalia (6-7), Spania (6-7), Insulele Canare (Spania 6-7), Grecia (4-5)
Zona 5 Andorra (6-8), Gibraltar (6-8), Suedia (5-6), Finlanda (7), Norvegia (6-7), Malta (7-8), Cipru (7-8), Estonia (7-8), Lituania (7-8), Letonia (7-8), Turcia (7-8)

Vei primi un e-mail de confirmare a expedierii cu detalii despre livrare imediat ce comanda ta a fost predata curierului. GHERLAN MIHAELA nu este responsabila pentru intarzieri neprevazute care depasesc controlul GHERLAN MIHAELA.

Toate comenzile sunt procesate de luni pana vineri, cu exceptia sarbatorilor legale din Romania.

Livrarile se efectueaza de luni pana vineri, intre orele 8:00 si 17:00. La livrare, semnatura unui adult va fi necesara.

Produsele pre-comandate, realizate la comanda sau kit-urile DIY vor fi expediate la data estimata mentionata pe pagina de descriere a produsului. Aceste produse vor fi expediate prin servicii rapide imediat ce devin disponibile.

Cum pot urmari statusul comenzii mele?

Odata ce articolul/articolele tale au fost expediate, vei primi un email de confirmare care va include un link pentru a urmari comanda prin intermediul transportatorului.

Este necesara o semnatura la livrarea comenzii mele?

Din motive de securitate, este necesara o semnatura de la un adult la livrare. Daca nu vei fi disponibil pentru a semna pentru colet, te rugam sa ne Contactezi.

Pot modifica adresa de livrare?

Daca trebuie sa modifici informatiile de livrare sau expediere dupa plasarea comenzii, te rugam sa ne Contactezi cat mai curand posibil. Informatiile de livrare, inclusiv adresa de livrare, nu pot fi modificate odata ce comanda a fost deja expediata.

Pot expedia la mai multe adrese?

In acest moment putem livra doar la o singura adresa per comanda. Pentru a expedia la mai multe adrese, te rugam sa plasezi o comanda separata pentru fiecare locatie.